środa, 9 stycznia 2013

7 days Photo Challenge



Kolejny dzień zmagań z moim aparatem :)
I ciąg dalszy rozważań o temacie wyzwania, tym razem jest to.......


DAY 3

BIG


Na pewno wiele dziewczyn poradzi sobie genialnie z tym tematem.
Widziałam ich zdjęcia w poprzednich dniach i jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłowości, talentu i wyczucia :)

Ich zdjęcia zobaczycie na blogu Sen Mai
zapraszam




A oto moja interpretacja:
napis z perspektywy mrówki :)
Trudno mi zdefiniować "duże", ponieważ jest to pojęcie dosyć względne, bo tak naprawdę to, co zdaje nam się duże traci na wielkości, gdy porównamy je  z czymś większym 
czy jakoś tak ;)


18 komentarzy:

  1. Dobry pomysł! chyba trzeba się trochę zmniejszyć, bo dla nas tak bardzo dużych rzeczy nie jest tak wiele :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :) albo trzeba spojrzec na te rzeczy z innej perspektywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa interpretacja tematu. Masz rację DUŻY to pojęcie względne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podejście do tematu! Z perspektywy mrówki spojrzeć na świat - rewelacja! Miałam problem z tym zadaniem, ale teraz jak już je zrobiłam, zaczyna mi masa pomysłów do głowy przychodzić. Może się kiedy indziej przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to zdjęcie :) Jest coś w nim

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Twoje zdjęcia też są piękne i inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe ujęcie tematu - fotka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo fajna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądrze powiedziane! Zgadzam się z Tobą.
    A interpretacja genialna, skąd wiedziałaś jak widzą mrówki??? żartuję =)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze powiedziane, świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kombinowałam z perspektywą zastanawiając się nad moją interpretacją, Twój efekt bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O i tu jest naprawdę ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*