poniedziałek, 4 lutego 2013

Photo Challenge - Day 1

Cieszę się, że kolejny raz będę brała udział w wyzwaniu fotograficznym na blogu Sen Mai.
W tym miesiącu pierwszy temat wyzwania to
Day 1
Coś nowego

U mnie na zdjęciu dwa kolory nici do szydełkowania, które ostatnio kupiłam.
Bardzo je lubię, podobają mi się ich odcienie, podoba mi się ten moment, kiedy wybieram je w zaprzyjaźnionej pasmanterii i wypatrzę wśród równo ułożonych kłębków kolor, który mnie zachwyci.
To chyba typowo babskie zamiłowanie do zakupów ;P


17 komentarzy:

  1. Zdjęcie rewelacyjne :)
    Sama od niedawna zaczęłam przygodę z kordonkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenie kolorów. Kojarzy mi się z chińskimi wazami.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja tak mam z materiałami..... wykańcza mnie to finansowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów i bardzo ładna interpretacja tematu!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie, śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie te kolory razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak ja Cię rozumiem... piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) od razu mi się z barwami Lecha Poznań bądź Ruchu Chorzów skojarzyło :). A tak na poważnie super kolory. Zazdroszczę, tak pozytywnie, również tych maleńkich kwiatuszków... Mnie szydełko pokonuje zawsze i wszędzie. Szyję, robię na drutach, maluję, a z szydełkiem za nic w świecie poradzić sobie nie mogę... i tak już chyba pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się nauczę w miarę prosto szyć :) kupię sobie szydełko! O! I takie piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*