poniedziałek, 14 lipca 2014

Wyzwanie blogowe - dzień 1 - skąd się wziął groszek na wrzosowisku?

Groszek
tak kiedyś mówił na mnie mój obecny mąż (teraz, po kilku latach małżeństwa mówi zupełnie inaczej ;P),
prawdopodobnie chciał tym przezwiskiem podkreślić dzielącą nas przepaść jeśli chodzi o wzrost - on niemalże dwumetrowy, barczysty i postawny, ja około pół metra niższa, drobna.
Zostałam więc Groszkiem :)
A skąd wrzosowisko?
No cóż...
Po prostu je lubię, to dla mnie symbol przestrzeni i wolności, poza tym spodobał mi się ten kontrast - kwitnący groszek, z natury dość delikatna roślinka na takim dzikim wrzosowisku.
Pięć lat temu, zaczynając przygodę ze scrapbookingiem i blogowaniem, czułam się właśnie jak ten groszek, nie na miejscu, próbując się dostosować i poznać ten świat.
Czy wyobrażam sobie inną nazwę?
Tak!Ale czy jest sens by odciąć się od niej i stworzyć coś nowego?
Poza tym mój blog to mój własny pokój (do którego, oczywiście, serdecznie Was zapraszam :)), włożyłam w niego sporo pracy i czasu, był "malowany" i "przemeblowany" wielokrotnie, ale jest po prostu taki jak chcę :)
Mam nadzieję, że Wam też się podoba i będziecie do niego często zaglądać :)


12 komentarzy:

  1. Coś czuję, że dzięki wyzwaniu trafiłam na kopalnię pięknych przedmiotów. Przeglądam Groszek i nie ciągle nie mogę wyjść z podziwu. Tyle tu wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna nazwa i historia kryjąca się za nią! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna nazwa i historia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a czemu miałabyś zmieniac nazwę? jestes groszkiem tak cię kojarzymy nie wyobrazam sobie innej nazwy... i chociaż rzadko tu komentuje to zaglądam często :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe cuda tworzysz! Marzycielsko tu... a przez to, że jesteś Groszkiem, to jednocześnie bardzo swojsko. Aż ma się oochotę usiąść i zostać. W tym zaczarowanym pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna nazwa dla ładnego miejsca. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsce z super Groszkiem, witaj:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna historia, pięknie opowiedziana...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna nazwa Groszku :) Ja też uwielbiam wrzosowiska, wrzos kojarzy mi się z moją najukochańszą babcią, która zmarła 10 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa nazwa, wrzosowika kojarzą mi sie w pewien sposob z magicznym miejscem:)
    zapraszam http://nightsdreamall.blogspot.com/2014/07/historia-nazwy-mojego-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, miłe wytłumaczenie nazwy pozdrawiam. PS zaczytuję się w Twoim blogu i na pewno będę wiecej pisać, ostatnio bywam tu bardzo często, jest pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*