sobota, 5 października 2013

World Cardmaking Day

Dzisiaj przypada World Cardmaking Day!
Razem z zespołem UHK Gallery przygotowałyśmy kartki inspirowane muzycznymi motywami, wszystkie możecie zobaczyć na stronie UHK Gallery - dziewczyny przygotowały piękne prace.
Ja postanowiłam zrobić kartke z delikatnym zarysem gitary - mam nadzieję, że Wam się podoba :)
A Wy? Jak świętujecie Cardmakig Day? 
Jeśli wrzucacie dzisiaj posty z kartkami na Wasze blogi, proszę pozostawcie linki w komentarzu - chętnie Was odwiedzę :)

Today is World Cardmaking Day!
Together with the team of UHK Gallery we prepared a card inspired  by music, all creations you can see on the UHK Gallery site- girls prepared beautiful works.
I decided to make a card with a subtle outline of the guitar - I hope you like it :)
And you? How to celebrate Cardmakig Day?
If you throw the posts with cards on your blogs today, please leave  the links to them in the comments - I'll visit you  :)




3 komentarze:

  1. śliczna kartka! strasznie fajnie wygląda ta gitara i kwiaty wychodzące zza niej

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, muzyczna interpretacja tematu.
    Ja świętuję dzisiaj nie kartkując;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*