środa, 19 czerwca 2013

Zrób sobie wizytówki - DIY

Marzyłam o tym by miec ciekawe, ładne wizytówki,
 ale koszty wydruku były zawsze za wysokie, zwłaszcza, że chciałam by były wyjątkowe i kolorowe.
W końcu wpadłam na pomysł by zrobić je samemu - 
będą wtedy naprawdę niepowtarzalne i - oczywiście - 100 % handmade ;)

Wystarczy tylko zwykły wydruk z danymi i pomysł na ozdobienie.
Ja użyłam stempli z moim ulubionym wzorem chlapań :) oraz papieru dwustronnego.




 Podklejam dwustronnym papierem

 Stempluję

Oczywiście wizytówki można ozdabiac dowolnie - wykorzystując skrawki papieru, materiałów, guziki, nitki, farbki, itp.



18 komentarzy:

  1. boskie są:) Też chcę takie:) Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne, proste i czytelne, a zarazem bardzo artystyczne i kolorowe, stemple mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ;) Mam podobny problem i chyba też się skuszę i sama sobie wyczaruje takie cuda !

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalne! jak mi brat nie zrobi, to wykorzystam Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) Chyba musze pomyslec o czyms takim!

    OdpowiedzUsuń
  7. szałowe :) świetny pomysł na wykorzystanie ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzeba - matką wynalazków :D Są Genialne !! Super pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy projekt i bardzo estetyczne wykonanie. Przy projektowaniu wizytówek duże znaczenie ma oryginalna grafika, która przecież ma zainteresować i pokazać, czym forma czy osoba się zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, najprawdopodobniej wykorzystam. Nic przeciwko nie masz, prawda? Dzięki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. Też myślę o własnych ręcznie robionych wizytówkach, a tu takie ładnę zrobiłaś.
    A gdzie można kupić te kleksy?

    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto według mnie zainwestować w wizytówki, sprawdź sobię ofertę http://www.reprotechnika.pl/druk-wizytowek, sądzę, że koszta są dość przystępne a korzyści duże.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulotki wysokiej jakości? Warto sprawdzić www.ccsdruk.pl!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pięknie wyszły Ci te wizytówki. Ładne oraz eleganckie i w dodatku przyciągają wzrok. Jednak takie tworzenie na większą skale musi być męczące. Lepiej już zlecić to jakiejś drukarni, która zrobi to małym kosztem.

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy słyszeliście o takiej opcji jak wizytówki jednostronne: https://printika.pl/produkty/wizytowki/ ? Jak sądzicie, czy takie wydruki są potrzebne firmie? Jestem ciekawa Waszych opinii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*