poniedziałek, 3 marca 2014

Cardlift 2014

Witajcie!
Dzisiaj pora na kolejną odsłonę Cardlift 2014!
W związku z tym, że dostawałam od Was dużo pytań i próśb o możliwość liftowania wcześniejszych prac, których nie zdążyłyście zrobić lub macie ochotę jeszcze raz zmierzyć się z jakimś projektem, postanowiłam zrobić "dogrywkę" :)
Od dzisiaj do przyszłego poniedziałku (macie na to tylko tydzień!) możecie linkować swoje prace, nawiązujące do kartek od początku Cardlift 2014.
Poza tym uruchamiam dodatkowy inlikz, w którym możecie dodawać linki do prac lub blogów scraperek, których prace chciałybyście w przyszłości liftować - czekam na Wasze propozycje!
Życzę Wam miłego dnia! :)

Hello!
Today is time for Cardlift 2014
Because I was receiving from you a lot of questions and requests about the possibility of lift earlier works, which you missed or want to managed once again , I decided to do the "extra time" for it :) 
From today until next Monday (you've only got a week!) you can your works, referring to the cards from the beginning of Cardlift 2014. 
And you've got additional inlikz, where you can add links to blogs or works you would like to lift in the future I look forward to your suggestions! 
Have a nice day! :)













10 komentarzy:

  1. Dziękuję za możliwość dorzucenia zaległych liftów. Jakimś sposobem, przez nieuwagę, nie dołączyłam liftu Cynki, co robię teraz. A lift pracy Enczy po prostu przegapiłam i mam zamiar też się z nią zmierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł! Każdy powinien dostać drugą szansę;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, to zdążę się z liftem Olgi zmierzyć, a co do innych propozycji, chętnie zmierzę się z pracami Doroty mk, Hogaty, Rudlis,Klaudii Kszp, Agnieszki scrappasion, PaNaKo, oraz Groszku Twojej - zresztą wiele jest dziewczyn których można spróbować zliftować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie kartki wymienionych powyżej dziewczyn zliftuję :-))) Dopisałam Pasje Kaszy ( adres mailowy mój ,bo nie mam pojęcia jaki jest Kasi ,a nie chciał mnie zapisać inlinkz )

      Usuń
  4. hehe, od dzisiaj liftuję;) A swoje typy wrzuciłam już... Linki do konkretnych kartek, ale w sumie to chętnie bym zliftowała cokolwiek tych zdolnych osóbek;) I Twoją siostre też! Ju nei zdążę pobuszować u niej, bo mały mi jęczy na kolanach, ale MIlenę tez tam do listy dopisz;))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dodałam kilka swoich propozycji, może takie bardziej C&S będą też mile widziane? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ufff... zdązyłam... wieczorem dodam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się spóźniłam 30 min :(
    Mój lift TU

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety siła wyższa ,nie zawsze udaje się wszystko pomieścić w czasie :) , dlatego tu wrzucam zaległy lift Enczy http://karasiowa.blogspot.com/2014/03/zalegy-lift-enczy.html , pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie jeszcze mozliwość dogrywki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*