wtorek, 21 stycznia 2014

SZAGA i walentynka z sercem/SZAGA and card with the heart

Ostatnie spotkanie grupy SZAGA odbyło się w ostatnią sobotę u Mileny.
Spotkanie było bardzo wyjątkowe, gościliśmy Arletę z bloga Scarlet scrapuje, a całość imprezy była szalona- tematem przewodnim były karnawałowe przebrania,  przy okazji stworzyliśmy kilka prac.

Dziewczyny!Dziękuję za fantastyczne spotkanie!
Julia!Dzięki za zdjęcia :)

The last meeting of the SZAGA group was in last Saturday in Milena's hause. 
The meeting was very special, we're invited Arleta from Scarlet scrapuje, and the whole event was crazy-theme was carnival disguises, and by the way we have created some works.

Girls!Thank you for wonderful meeting!
Julia!Thank you for great photos!

Ja i mój kapelusik ;)
This is me and my hat ;)

Twórczy bałagan :)
Artistic mess :)

 Dziewczyny pracują i gadają :)
Na zdjęciu Ala, Ania i Bligu :)
Girls are working and talking :)
On the photo Ala, Ania, Bligu :)

W środku Arleta, po prawej Milena,a w tle mała Marysia z tatą :)
In the middle Arleta, on the right Milena, in the background little Marysia with her dad :)



Proces twórczy
Work in progress

Moja steampunkowa walentynka ;)
My steampunk Valentine card ;)








2 komentarze:

  1. Zazdroszczę takich spotkań- u mnie jakoś nie możemy dojść do porozumienia.... Prześliczne prace. A skąd można takie serce dostać (kupić)?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że uda się zorganizować takie spotkanie - ja je bardzo lubię, są naprawdę przesympatyczne i twórcze :)
      Serduszko znalezione w internecie i wydrukowane :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :*