wtorek, 31 grudnia 2013

2013

I tak oto nadszedł kolejny koniec roku, przed nami następny - jest to dobra pora na podsumowania, rachunek sumienia i nieśmiałe spojrzenie w przyszłość.
Jeśli chodzi o rok 2013 był to czas wytężonej pracy, nerwowy, 
ale również obfitujący w przemiłe wydarzenia, 
ogromnie się cieszę z każdego wyróżnienia mojej pracy, z Waszej obecności tutaj, z każdego komentarza.

Ogromną dumą i radością jest dla mnie to, co udało mi się osiągnąć w tym roku, praca nad blogiem opłaciła się i mam nadzieję, że uda mi się spełnić chociaż część tych postanowień i planów dotyczących tego miejsca jak i przede wszystkim swoich "tworów" w 2014 roku.
Chciałabym móc rozwijać się dalej, poznawać nowe rzeczy i uczyć się wszystkiego, co mnie zainteresuje.
Poniżej przedstawiam mały przegląd własnej twórczości - są to prace, które sprawiły mi dużo frajdy i z których jestem najbardziej zadowolona.
Jak widać często pojawia się kolekcja "My Dear Watson" UHK Gallery
która w tym roku całkowicie skradła moje serce (i nie tylko z resztą moje :))
 i jest dla mnie absolutnym numerem 1 w scrapowym roku 2013 :) 
A co jest Waszym numerem jeden wśród scrapowych artykułów w odchodzącym roku?

Życzę Wam 
fantastycznej zabawy sylwestrowej 
oraz 
wyjątkowego, magicznego 
Nowego Roku!



5 komentarzy:

  1. piękne....
    wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne i Tobie życzę wszystkiego dobrego wytrwałości i niezwykłej radości tworzenia . Moje serce skradła twoja koszula , jest bombowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna to piekniejsza!wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne prace! Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super! ale jeszcze kilku co najmniej kartek mi tu brakuje :) a mój faworyt tegoroczny to również Watson!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*