niedziela, 24 marca 2013

Wyniki

Przede wszystkim chciałam Wam podziękować za tak liczny udział w zabawie, obecność na blogu, 
to naprawdę fantastyczne, że jesteście tutaj, zamieszczacie komentarze, 
za każde słowo jestem ogromnie wdzięczna :)

Przez to, że przed świętami praca i zamówienia ruszyły wręcz lawinowo 
brak mi czasu na cały fotoreportaż z losowania, ale najważniejsze, że maszyna losująca (tym razem ja) wyłoniła zwyciężczynię:


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt 
groszek1@poczta.onet.eu

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję, a przy okazji zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę:) gratulacje dla zwycięzcy:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wiosny w sercu !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :-)))Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za zabawe i pozdrawiam :D a chetnych zapraszam na moja rozdawajke :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:) i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż... warto było żyć marzeniami... ;-)))
    Dzięki za zabawę - pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję .... och ten stempeleczek....no cóż... Wesołych Świąt dziewczynki.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłą zabawę, zaparaszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciezcy :) i dziekuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*