niedziela, 16 lutego 2014

Pop up card box :)

Muszę przyznać, że jak tylko zobaczyłam tą ciekawą formę kartki-pudełka u Agnieszki-Scrappassion od razu się w niej zakochałam, praca nad takim projektem to prawdziwa frajda :)
To już mój drugi boxik :)Pierwszy prezentuje poniżej :)
Papiery


I must admit that Ifelt in love in this card-box at first time when I saw that intresting form in Agnieszka-Scrappassion  blog site.
And work with this project is a real pleasure :).
This is my second box, the first one you can see below :)
Papers:













Z potworkami :)
With monsters :)


16 komentarzy:

  1. Świetne,zwłaszcza to potworkowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj czytałam artykuł w WO o pop up a dzisiaj widzę takie piękne efekty :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!! Potworki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne obie, ale potworki - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! Pozwolisz że odpapuguję?.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadwigo, pomysł nie jest mój, kurs na taką pamiątkę znajduje się tutaj http://monicas-passions.blogspot.com/2013/10/card-in-box-video-tutorial.html
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. świetny , też widziałam u Agnieszki i zrobiła mi chęć ale Ty widzę bardzo szybko działasz .... Ten z potworkami jest" potwornie zabawny" , świetny po prostu i kolorki genialne

    OdpowiedzUsuń
  9. są bajeczne! Potwornie bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z potworkami jest świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Potworki są cudowne! Jeśli mogę to wykorzystam pomysł na zajęciach z dzieciakami?

    OdpowiedzUsuń
  12. o ten pop up to zdecydowanie moja bajka!
    ptaszki, budki itp... :-)

    śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*