piątek, 6 października 2017

Jedna kolekcja - dwie kartki - DT Craft O'Clock

Dołączyłam ostatnio do DT Craft O'Clock - nowego, polskiego producenta papierów i dodatków do scrapbookingu. Jestem przeszczęśliwa, ale także ogromnie stremowana.  Kolekcje tej marki od razu podbiły moje serce i zainspirowały mnie do stworzenia kilku nowych prac. Na bazie "Zimowych chwil" powstały dwie proste kartki - z okazji świąt oraz gratulacyjna, co dowodzi, że to bardzo uniwersalne papiery, a to jest dla mnie ogromny plus. Jakość i kolorystyka są urzekające, aż ręce świerzbią, by ciąć, sklejać i tworzyć :)

Zapraszam na blog Craft O'Clock, gdzie odpowiadam na kilka ciekawych pytań, zachęcam także do poznania innych osób z DT - zdolnych, pełnych pomysłów, fantastycznych kobiet.







2 komentarze:

  1. Fantastyczne kartki :). Niezmiernie podoba mi się połączyłaś na nich wzory i kolory papierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo polubiłam tę markę i jej piękne papiery! Powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*