środa, 27 kwietnia 2016

Kartka komunijna

Witajcie :)
Sezon komunijny w pełni - ruszyła produkcja kartek na tą właśnie okoliczność, nie inaczej jest w mojej pracowni. W tym roku postawiłam na klasyczne formy i jasne, proste kartki, nie pozbawione jednak ozdobników. Jednym z moich ulubionych ostatnio dodatków do pamiątek jest wykrojnik bluszcz - ogromnie podoba mi się to, że mamy całą gałązkę i osobno możemy wyciąć listki i na przykład dokleić je do gałązki na kosteczki dystansujące, dzięki czemu kompozycja staje się ciekawsza i zyskuje dodatkową przestrzenność.








Do wykonania kartki użyłam:


2 komentarze:

  1. Ślicznie wyszła kartka,prosta i elegancka. Co to za grafika jesli mozna wiedziec?

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka bardzo ładna :) Wykrojnik idealny do tematyki prac.
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com
    Znajdziesz podobny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*