poniedziałek, 14 grudnia 2015

Spełnienia marzeń

Święta świętami, ale kartki na inne okazje również trzeba robić ;)
Nie ukrywam, że najprzyjemniej robi mi się kartki na różne, dziecięce uroczystości jak gratulacje czy urodzinki, bardzo też lubię gdy te kartki mają być pastelowe, słodziutkie, cukierkowe, dlatego też jak tylko zobaczyłam najnowszą kolekcję papierów Craft&you Design New Baby Born to po prostu się w nich zakochałam.Muszę też przyznać, że gdy zobaczyłam je na żywo mój zachwyt był jeszcze większy :) Są naprawdę pięknie zaprojektowane i prezentują się cudownie :) Dodatkowym ich atutem jest to, że są całkiem uniwersalne - jedna strona jest typowo "dziecięca", ale drugą można wykorzystać do kartek czy innych prac na różne okazje.
Ja stworzyłam kartkę dla dziecka, ale nieco starszego, całość jest delikatna, dziewczęca, a subtelne wzory papieru dodają pracy uroku :)







Do wykonania kartki wykorzystałam:




1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :*