piątek, 25 lipca 2014

Ramka inspiracyjna



Serdecznie zapraszam na najnowsze wyzwanie na blogu Pracowni Rękodzieła SZOK - tematem jest "Siej propagandę" :) Temat bardzo przyjemny, można go naprawdę różnie interpretować.
Koniecznie zajrzyjcie na blog PR SZOK i zobaczcie jakie prace przygotowały dziewczyny.
Ja przygotowałam  małą ozdobę na drewienku, z bardzo lubianym przeze mnie hasłem - "Małe rzeczy stają się wielkie , kiedy robi się je z miłością" - zgadzacie się? :)
Drewienko pomalowałam gesso, tuszem kredowym w turkusowym kolorze i ozdobiłam kompozycją z papieru UHK Gallery i kwiatkami - całość podklejona kosteczkami.











2 komentarze:

  1. Bardzo ładne, delikatne, leciutkie takie, jakby fruwało w tych chmurkach :) I z pięknym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100%... Cudowna ramka,pięknie oprawione przesłanie, a chmurki nadały lekkości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*