wtorek, 1 lipca 2014

Cardlift 2014 - SCRAPMAN (+ niespodzianka)

Ogromnie Was przepraszam za to opóźnienie, ale choróbsko niedobre się do mnie przyczepiło i parę dni nie byłam zdolna by cokolwiek zrobić, ale serdecznie zapraszam Was dzisiaj na kolejny Cardlift 2014!
Dzisiejszym gościem i autorem przepięknej kartki do zliftowania jest Scrapman (Mariusz), niezwykle utalentowany i odnoszący coraz większe sukcesy w scrapowym świecie człowiek, który jest jednocześnie bardzo sympatyczną i miłą osobą, pełną entuzjazmu i pozytywnej energii  - wiem, bo poznałam go osobiście :)
Mariusz sam zaproponował, że wśród tych, którzy zliftują jego kartkę w ramach Cardlift zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma przydasie ze zdjęcia poniżej + 20 szt. wycinanek z wykrojników firmy Crafty Ann!Czy to nie wspaniale? :D
Dodatkowo przedłużam czas na zgłaszanie swoich prac do trzech tygodni :)


Kartka do zliftowania
Więcej szczegółów tej pracy znajdziecie na blogu Mariusza


Moja interpretacja :)




A oto nagroda :)








4 komentarze:

  1. Piękne kartki !!! Na nagrodę nie liczę ,ale chętnie zmierzę się z tym liftem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Simply stunning, gorgeous cards!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie , może się odważę zmierzyć z liftem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :)) Może i ja tym razem się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*