poniedziałek, 16 czerwca 2014

Cardlift 2014 - Bligu


Jest mi ogromnie miło przedstawić Wam nowego gościa i kolejną piękną pracę do zliftowania :)
Tym bardziej się cieszę, ponieważ znam Bligu osobiście, nawet spotykamy się co jakiś czas w związku z SZAGĄ
mogę Wam zdradzić, że prywatnie jest to przesympatyczna osoba z e świetnym poczuciem humoru :)
Niezmiennie urzeka mnie w jej pracach romantyzm i dopracowanie detali - wszystko się pięknie ze sobą komponuje i wspaniale łączy, a kartka, którą wybrałam jest bardzo oryginalna i ciekawa w formie.
Zachęcam Was zatem do obejrzenia innych prac Bligu i, oczywiście, do liftowania :)


Praca Bligu:


Moja wersja ;)














6 komentarzy:

  1. O litości ! Nie wiem czy zdołam zrobić ten fortepian ;-))) Jak zawsze piękne obie wersje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło znaleźć się w gronie zliftowanych w Cardlifcie 2014. Jeszcze milej przeczytać o sobie tyle dobrych słów!
    Dziękuję, Groszku :D

    Liftującym życzę dobrej zabawy! Z przyjemnością będę do Was zaglądać i podglądać Wasze wersje tej muzycznej kartki!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziękuję Ci, Groszku, za odwiedziny na moim blogu Pasje Hitori i takie miłe słowa na temat zliftowanej karteczki autorstwa Bligu. I kartka, i kurs są rewelacyjne :) Z pewnością przydadzą się jeszcze nie raz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne kartki! Bogato ozdobione a jednocześnie naprawdę subtelne. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę dodać mojej pracy zatem wkleję link w komentarzu - dziękuję za wspaniałą inspirację
    http://kobietakuchenna.blogspot.com/2014/07/koniec-roku.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*