sobota, 17 maja 2014

Lubicie bujać w obłokach?

Muszę się do czegoś przyznać :)
Ogromnie lubię Francję :) Moim marzeniem (jednym z wielu) jest to by kiedyś tam pojechać, niekoniecznie do Paryża, ale bardzo chciałabym zobaczyć te śliczne, pocztówkowe krajobrazy i cudne, stare uliczki w miastach :) 
Bardzo tez podoba mi się wieża Eiffla, lubię ten motyw i ostatnio tez postanowiłam sprezentować sobie śliczny wykrojnik, który ją wycina, dlatego też, wybaczcie, będzie się teraz często pojawiała w moich pracach ;)
Poniższa kartka to taki też wyraz mojej osobistej małej obsesji, ale też takie miałam zadanie - Jubilatka jest osobą o romantycznym usposobieniu :)






12 komentarzy:

  1. Świetna karteczka! Bardzo mi się podobają też te wstążeczki ale nigdzie ich nie widziałam, gdzie się w nie zaopatrujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalna karteczka!!! I już czekam na kolejne z wieżą Eiffla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała!!! Warstwowania oddają jej klimat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne :)
    W Paryżu nie byłam, ale przejeżdżałam przez miasteczka Francji i faktycznie - mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne klimaty! Też zachwycam się Francją- na razie na odległość - ale zaproszenie czeka w szufladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka :) Też będę czekać na więcej prac z tym wykrojnikiem, bo coś czuję że będzie na co popatrzeć ;) We Francji (w sumie to w Paryżu) byłam na wycieczce szkolnej i do tej pory jest to dla mnie niezapomniany wyjazd. Mam nadzieję że wkrótce spełnisz swoje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota! Fantastyczna kartka, ogromny talent!

    Zazdroszczę i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka!!!! Cudne, cudne warstwy i kompozycja-rewelka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*