poniedziałek, 24 marca 2014

Cardlift 2014 - Niepowtarzalna Kartka


Nadeszła kolej na kolejny Cardlift, mam nadzieję, że bawicie się dobrze, a liftowanie daje Wam odpowiednią dawkę inspiracji :)
Tym razem przygotowałam dla Was kartkę osoby, którą bardzo dobrze znam ponieważ to moja własna, osobista siostra :)
Milena z bloga Niepowtarzalna Kartka (bo o niej mowa) tworzy naprawdę niepowtarzalne kartki, pięknie skomponowane i wyważone, poza tym podziwiam jej zmysł twórczy, artystyczny pazur przy bardzo dużej wytwórczosci i ogromnemu zaangażowaniu.



Więcej szczegółów na blogu Niepowtarzalna Kartka


Moja interpretacja









12 komentarzy:

  1. Ojej! dziękuję :))) cudownie zliftowałaś moją pracę, czekam z niecierpliwością na kolejne :D
    Jest mi bardzo, bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej- jestem tu po raz pierwszy i nie widzę żadnych zasad wyzwań/ liftów- najważniejsze pytanie do kiedy? ile prac? na ile innych wyzwań? Naprawdę szukałam :-) Pozdrawiam Jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dwa tygodnie w poniedziałek rusza wyzwanie liftowe - liftujemy kartkę, link do pracy umieszczamy dzięki inlikz pod postem, to wszystko :)
      Liczy się inspiracja i dobra zabawa :)
      Pozdrawiam i zachęcam do zgłaszania swoich prac :)

      Usuń
    2. dzięki :-) jak tylko dam radę czasowo i będę zadowolona z efektów to dołączę do zabawy :-)

      Usuń
  3. Ale ciekawe wyzwanie i znowu przepiękny lift.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka Mileny piękna, lift również , mam nadzieję ,że podołam zadaniu bo mam problem z robieniem kartek małoupiększanych, że tak powiem , na razie się póki co inspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lift, zapraszam do podzielenia się na fampagu s75 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! uwielbiam Twoje prace czysta perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten motyw zegaru z mucha:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obie. Muszę się w końcu zmobilizować :) Już chyba dwa lifty mi uciekły :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A wydawało mi się, że dzisiaj zdążę. Nic to, robię następny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*