poniedziałek, 17 lutego 2014

Cardlift 2014 - OLGA HELDWEIN

Witam Was serdecznie w cardliftowy poniedziałek :)
od dzisiaj przez dwa tygodnie zmierzymy się z liftem pracy 
Olga tworzy wyjątkowe przepiękne rzeczy, urzeka mnie jej łatwość łączenia barw i komponowania - od dawna podziwiam jej LO, altered art, ramki, ale w formie kartki Piekielna Owca też zachwyca swym niewątpliwym talentem :)
Szczerze Wam powiem, że zadanie nie było dla mnie łatwe, cieszę się jednak, że spróbowałam i zachęcam Was do zmierzenia się z piękną pracą Olgi :)
Szczegóły tutaj:


Welcome in cardlift's Monday :) 
From today for two weeks we can lift one of  great works by 
Olga creates unique beautiful things that delights me the ease of combining colors and composition - I 've always admired her LO, altered art, canvas, but in the form of cards Piekielna Owca also impresses with her undeniable talent :) 
I can honestly say that the task was not easy for me, however, I'm glad, that I tried and I encourage you to deal with the beautiful work of Olga :) 
Details here:









11 komentarzy:

  1. O litości...... Piękności niezwykłe i kolejne trudne zadanie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt Liftu naprawdę rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne obie prace- może i ja się skuszę?... ;) Choć prawdę mówiąc zliftować pracę Olgi do najłatwiejszych nie będzie należeć. Powiem więcej- będzie niezwykle trudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe wyzwanie. Obie kartki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace rewelacyjne , ja powiem tylko tyle, siedze i przymierzam,to tak to siak i chyba nic z tego nie wyjdzie .... nie było nic łatwiejszego ??? :))))) , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Siadłam i wysiadłam. Niezłe wyzwanie. Wyszła mi kartka z trybikami :D czyli w całkiem inną bajkę poszłam.
    Świetnie sobie Groszku poradziłaś, aż zazdroszczę. Jutro podejmę wyzwanie jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsza jest dobra zabawa i stawianie czoła wyzwaniom :)
      Czekam na Twoją interpretacje :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ciężko było, ale udało się :D I dzięki Tobie mam kartkę na urodziny koleżanki, 2 pieczenie na jednym ogniu :) Chyba najlepiej działam pod presją czasu.

      Usuń
  7. Piękna kartka ! Ale chyba nie zdążę z liftem..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*