poniedziałek, 3 lutego 2014

Cardlift 2014 - CYNKA

Kolejny poniedziałek i kolejny Cardlift!
Bardzo dziękuję, że tak chętnie bierzecie udział w tym projekcie, bardzo też dziękuję Dziewczynom, które udostępniają nam swe wspaniałe prace :)
Dzisiaj mam dla Was coś wyjątkowego - wybrałam piękną, cudownie kwiecistą kartkę, której autorką jest 
Cynka tworzy wspaniałe prace, które zachwycają mnie od dawna, są bardzo charakterystyczne, mają wspaniały styl.
Szczegóły przepięknej, wiosennej kartki znajdziecie 
Macie 2 tygodnie na lift :)

Another Monday and another Cardlift
I'm so happy that you take part in this project- thank you, and thanks for the Girls that share  their great works with us :) 
Today I have  something special - I chose a beautiful, wonderful flowery card, which the author is 
Cynka creates wonderful works that delight me for a long time, her works have very characteristic, great style. 
Details of the beautiful spring card you will find 
You have two weeks for this lift :)





Moja interpretacja:
My interpretation:











20 komentarzy:

  1. wow, piękne prace zarówno oryginał jak i lift tylko marzyć o takich uzdolnionych rączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna Twoja karteczka- pełno w niej światła i powietrza! i jeszcze raz dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, i to mnie baaardzo cieszy że ktoś podjął się kontynuować pomysł Mamajudo. Szkoda że ja dopiero teraz to wychwyciłam :(
    Czy można przyłączyć się do zabawy i czy jest możliwość "odrobienia " zaległych prac:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chcesz się przyłączyć do tego projektu :)
      Niedługo (przy czwartym lifcie) uruchomię dodatkowe inlikz, więc będzie możliwość nadrobienia zaległości :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kolejne piękne kartki :-))) Tym razem trudniejsze zadanie przed nami z racji bogactwa kwiatów na kartce Cynki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinko!Lift można potraktować dowolnie, nie muszą to być kwiatki, ja też zrezygnowałam z tego bogactwa, a kompozycję zapełniłam stemplami, chlapaniem, itp.
      Niecierpliwie czekam na Twój lift!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tak,wiem :-))) Ale zawsze staram się wybrać jakiś główny element i umieścić go w swoim lifcie. W kartce Cynki to kompozycja kwiatowa jest tym elementem. Jakoś wybrnęłam :-))) Pozdrawiam Organizatorkę,zabawa wspaniała :-)))

      Usuń
  5. Piękny lift do cudnej kartki Cynkowej.
    Jeśli można też bym się dołączyła i nadrobiła zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zliftowałaś Cynkę, a to niełatwa sprawa :)
    Może i mi uda się dołaczyc do zabawy. Pozdrawiam i życzę wytrwania w projekcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaa boska! Aż się chce liftować! Trzeba zakasać rękawy i brać się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki tak piękne, że nie można oczu oderwać, a Twoja tak jak napisała Cynka- jest leciutka i pełna powietrza!
    Podoba mi się to, że papier przypomina brzozową korę po tym jak potraktowałaś go mediami i zdolnymi palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki są tak cudowne, że postanowiłam i ja przyłączyć się do zabawy , uważam,że lifty w ogóle to największe wyzwania i absolutnie wcale nie łatwe zadanie , ale bardzo przyjemne :) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny- OGROMNIE DZIĘKUJĘ_ ale CUDNE kartki zrobiłyście!!!! jesteście wspaniałe-!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*