poniedziałek, 20 stycznia 2014

Cardlift 2014 - ENCZA

Po pierwsze chciałam Wam bardzo podziękować za tak liczny udział w Cardlift 2014, Wasze prace są naprawdę wyjątkowe i mam nadzieję, że wspólnie będziemy bawić się dalej :)

Dzisiaj mam dla Was kartkę Enczy do zliftowania.
Myślę, że większość z Was, jak nie wszyscy, znają prace tej bardzo utalentowanej osoby.
Ja zakochałam się w jej dziełach cztery lata temu -
 na samym początku mojej przygody ze scrapbookingiem -
 piękna kolorystyka, cudowne kompozycje i niepowtarzalny urok każdej pracy 
sprawiają ogromne wrażenie.
Zapraszam Was na blog Enczy:
A szczegółowe zdjęcia dzisiejszej kartki znajdziecie pod tym linkiem:

First of all I wanted to thank you very much for joing in Cardlift 2014, your work is really unique,
 and I hope that we will be playing on together  :) 


Today I have for you Encza's card to lift. 
I think most of you, if not all, know works of this very talented person. 
I fell in love with her ​​projects four years ago - 
  at the very beginning of my adventure with scrapbooking - 
  beautiful colors, wonderful compositions and unique charm of each work 
make a great impression. 
I invite you to Encza's blog:


More pictures of this card you can find




Moja wersja:
My interpretation:










9 komentarzy:

  1. obie piekne choc w tak różnych klimatach

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO Liftujemy kartkę Enczy, to będzie wyzwanie!!! Twój lift świetny, niby to samo a jednak inaczej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się połapać... Czy jest jakiś termin wykonania tego liftu?? Chciałabym spróbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobisz lift kartki Enczy podlinkuj go za pomocą inlinkz - masz na to niecałe dwa tygodnie :)

      Usuń
  4. Wspaniały pierwowzór, świetny lift. Zakasam rękawy, z największą przyjemnością przyłączę się do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*