środa, 24 lipca 2013

Zapraszam Was do Paryża

Coś ostatnio nie mam szczęścia do sprzętów elektronicznych :P
Przyszło mi rozstać się z ukochanym laptopem i przyzwyczaić się do komputera stacjonarnego, a wierzcie mi, nie jest to dla mnie takie łatwe...

Stąd też ta susza na blogu- bo przecież urlopu od papierków nie mam :)
Powstało kilka nowych prac, które w miarę możliwości będę sukcesywnie pokazywać.

Tymczasem, nawiązując do czasu wakacji i letnich podróży stworzyłam kartkę zainspirowaną Paryżem, oczywiście mam już takie na swoim koncie, bo przyznam, że zwiedzanie tego pięknego miasta jest jednym z moich marzeń, które mam nadzieję kiedyś urzeczywistnić :)





Papier UHK GALLERY

37 komentarzy:

  1. Cudna karteczka! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna taka prawdziwie zwiewna, delikatna i wyjątkowo pastelowa:) i te kwiaty... po prostu WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. twój Paryż jest piękniejszy niż ten prawdziwy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, chyba nawet ładniejsza niz sam Paryż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna i równie romantyczna jak Paryż, a może bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paryż..., może kiedyś uda mi się tam pojechać :)
    Ślicznie Ci wyszła ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piękna, taka romantyczna, i te kwiaty, cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna :) wspaniała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jaka przepiękna karteczka! :) Jestem zauroczona! Wszystko tak świetnie do siebie pasuje! Cudna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*