środa, 20 lutego 2013

Tagi 2013 - luty

Przyszła już pora na kolejne tagowe wyzwanie, swoją drogą - jak ten czas szybko ucieka, dopiero co przygotowywałam post ze styczniowym tagiem, a tu już luty.

W tym miesiącu

"robimy pracę z dowolnych materiałów, w dowolnym kolorze, tag może mieć dowolny kształt, ale w naszej pracy musi być zawarte coś ‘zwierzęcego’ np. zdjęcie ulubionego pupila, stempelek słonia, odbita łapa psa, rysunek przedstawiający owcę, wiersz o żyrafie, dziurkaczowe kotki, papier w centkowane wzory itp.  Oczywiście w poście podajemy gdzie znajduje się element ‘zwierzęcy’ "

Tutaj mój wybór był prosty i natychmiastowy - kot, moje ulubione czworonożne zwierze :)
Uwielbiam koty za ich indywidualny charakter, lubię zwłaszcza te typowe dachowce, 
które widuje się najczęściej.Niestety ja sama kota nie posiadam, ponieważ mój mąż ich nie znosi :(

Zapraszam do zapoznania się z innymi pracami, całą listę znajdziecie tutaj
Serdecznie zachęcam też do odwiedzenia blogów






35 komentarzy:

  1. Niesamowity klimat ma ten koci tag.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny tag i super kolorki w twoim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemniczy koci świat ciekawie przedstawiony :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! Bardzo klimatyczny, a pomysł na księżyc bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy! Lubie takie klimaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny tag, ma swoj klimat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest!
    Uderzyłyśmy w podobne klimaty;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się,fajny klimat,a kot jak żywy

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest ten księżycowy kot! tag bardzo romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kot dachowiec na tle księżyca, to moje pierwsze skojarzenie:) I jest klimat, jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny... Z klimatem .Cudna praca..Podoba mi się ten olbrzymi księżyc : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, czyżby wył do księżyca... świetna kompozycja i pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny tag, kociaki dominują

    OdpowiedzUsuń
  14. Kot na dachu wgapiający się na księżyc :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatyczny! Pomysł z tym księżycem super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny :) Znam to mój Wąż też stanowczo w bloku kota niechce :(

    OdpowiedzUsuń
  17. I tutaj "wlazł kotek na płotek" ;) Świetny tajemniczy klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż ja mogę napisać? Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna i tajemnicza praca zarazem! A kto księżycowi 'wygryzł' dziury? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny tag! lubię takie kolorki i jak bym swoją Graffi widziała w letnią noc (wołać ją można, a ona jak zaczarowana siedzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny tag - styl, kolory, wykonanie - super

    OdpowiedzUsuń
  22. te papiery są przepiękne, a tag choć prosty, to bardzo pomysłowy i idealnie skomponowany |:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny tag, piękna kolorystyka i kot milutki! Bardzo lubię czarne koty, kiedyś nawet takiego mieliśmy. Na pocieszenie dodam, że faceci się zmieniają, mój też nie lubił kotów, a teraz mamy dwa, biało - rude na dodatek.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. sUPER KOTECEK;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małe candy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*