wtorek, 12 lutego 2013

...


Zima - wiadomo -wokół wszyscy chorzy, 
dzieci kolejny tydzień spędzają zamknięte w domu przez grypę.
Do tej pory trzymałam się dzielnie, aż w końcu i mnie dopadło wredne grypsko : /
Czy i Wy tęsknicie już tak strasznie za wiosną?
Jeśli tak - zachęcam Was do zainspirowanej tą porą roku radosnej twórczości- 
na blogu Szuflady ruszyło właśnie moje wyzwanie, 
które jako Gościnna Projektantka zaproponowałam.

Nie mogłam się oprzeć i sama zrobiłam jasną, pastelową, taką wczesną-wiosenną karteczkę :)




2 komentarze:

  1. obowiązkowo wezmę udział!!!kartka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest.Piękne kolory!
    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*