czwartek, 24 stycznia 2013

Tag z Watsonem

Przyznam, że miałam dzisiaj w planach przygotowac kurs na pudełko-torebkę, ale, ku mej radości, listonosz przyniósł mi dzisiaj zamówienie za SCRAPCAFE, gdzie mogłam kupic najnowszą kolekcję papierów UHK Gallery Dear Watson.Jak tylko zobaczyłam te cudne papiery wiedziałam, że wszystkie dzisiejsze plany zejdą na boczny plan :)
W pierwszej kolejności tag, który powstał pod wpływem impulsu, ale jestem zadowolona z efektu :)
Dodam jeszcze, że kolekcja jest PRZEPIĘKNA, zdjęcia nie oddają w pełni jej urody, idealnie trafiona w mój gust, a nawiązanie do Sherolocka Holmesa to po prostu strzał w 10 :)






2 komentarze:

  1. papier jest genialny -to fakt! ale faktem też jest że trzeba umieć się z nim obchodzić... a Tobie poszło niebanalnie ;)super praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tagowe wprawki... super kompozycja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*