sobota, 27 lutego 2010

Zaproszeń ciąg dalszy...


(Podoba mi sie ostatnio połączenie tych dwóch kolorów)
Zainspirowałam się kursem na kartkę umieszczonym w Akademii scrap.com przez Karolę i zrobiłam nowe wzory zaproszeń.


Przy okazji udało mi się zrobic kilka kartek.



Ten format dobrze się nadaje na kartki komunijne, ale o tym wkrótce...





A to Iggy przy mojej toaletce (zrobionej przez męża), która aktualnie jest moją "pracownią".Światłocień na zdjęciu prawie jak u Rembrandta;)Wyobrażacie sobie miejsce do pracy twórczej rozmieszczone na powierzchni ok.0,5 m/0,5 m.?Dziwię się,że Krzysiek jeszcze nie wyrzucił mnie z tym całym przybytkiem na ulice.Ale bez tego "bałaganu" byłabym bardziej nieszczęśliwa niż zwykle;)
Dobrej nocy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :*