wtorek, 29 września 2009

Kartki




Ostatnio postanowiłyśmy z siostrą odkurzyc nasze kartki,nożyczki,kwiatuszki i perełki i zajęłysmy się znowu produkcją kartek okolicznościowych.Polecam to zajęcie jako bardzo twórcze i wesołe jednakże poświęcam się swojej pasji tylko w nocy kiedy moje dziecię śpi po dniu pełnym wrażeń.Nie pamiętam kiedy ostatnio przespałam 8 pełnych godzin, ale tak już mają matki;)W końcu noc to najprzyjemniejsza pora dnia,a ja spędzam te ciemne godziny na czymś twórczym.Szkoda tylko,że nie mam już czasu na książki i inne przyjemnosci.A aktualnie znowu poszłam w ślady siostry i piszę swojego bloga...Pozdrawiam cię serdecznie i za wszystko dziękuję!

3 komentarze:

  1. no i jak fajnie :) proszę umieścić wiecej zdjęć, bo wiem że masz co pokazać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem coś na temat tej pasji, rewelacja!może kiedyś do was dołączę. Powodzenia!!!!!!! Same jesteście niepowtarzalne!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, przeczytałam całość, od początku do końca! Niezwykłe kartki tworzysz:) To są jeszcze kartki czy już coś innego, bo tyle tu tych pudełek, wózeczków, torcików.. Że aż trudno to wszystko nazwać jednym słowem. Podziwiam twórczość:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*